Filmkväll

God morgon god morgon, hoppas ni sovit lika bra som jag!
Det blev en tidig kväll igår, la mig och kollade på film.
Idag och imorgon blir det jobb, 8-15 och sedan beger jag mig hem till lägenheten.
Blir till att färga håret på tisdag, packa och handla eventuella saker inför resan på onsdag.
Det blir lite stressigt men det ska nog gå :) Pappa lämnar och hämtar på arlanda.
Stackare, jag landar 02.50 på torsdag morgon, så ska han hämta mig och köra ut mig hit
till mamma för börjar jobba 11 ! Tror det blir en och annan redbull :P
Nej nu ska jag cyckla iväg :) KRAM
En av filmerna jag kollade på igår :) Mycket rolig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

lottar ut ansiktsprodukter från stockholmsgruppen cosmetics, fem set! var med :d

Postat av: HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

hoppas du får en jättebra start på veckan! :)

2011-09-05 @ 08:19:34
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-05 @ 08:36:36
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0