Chicken

Hej.
Torsdag idag! Tusan så dagarna rullar iväg.
Men det är nog för att man har något att göra :)
Igår såg jag en relativt bra film, trodde den skulle vara bättre, men iallafall så såg jag Black Swan.
Vilken förstörd ung tjej, asså i filmen, hon är en bra skådis den där Nathalie Portman.
För tillfället sitter jag väntar på att min kyckling ska bli klar, den står i ugnen, och till det
blir det pasta. Dagens lunch/middag. Skönt när man jobbar stängning för då äter man bara en gg om dagen.
Ska nog hoppa ut i en snabb dusch också innan jag ska dra mig.
Ohhh föresten, min lilla Smilla blev ju steriliserad förra fredagen och har gått runt med en såndär
krage. Hon sköter sig jätte bra så snart ska hon få ta av den :) Så massa pussar till Smilla :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0