BOJKOTTA

Hej !
Vilken bra dag jag har idag :)
Har snackat med Emelie och hon har pratat med Tele2 om hur man skulle kunna lösa mitt
abonnemang men det verkar inte gå, om jag inte lägger till nått skit som ändå kommer
göra räkningen högre.
Skulle jag köpa ut abonnemanget + telefonen, som jag för övrigt redan betalat för mycket på, så skulle de kosta mig ca 9000:- ! Vad är det för skit ?!! Det betyder att för en telefon som idag kostar ca 1800:-
ska jag i slutändad betala typ 3600:- ! Dom är ju galna. Och inte på tal om The Phone House....
BOJKOTTA! Vilket abonnemang skulle du rekommendera ? Telenor? 3 ?
Surfar typ inte... Så kom med förslag vilket jag ska byta till.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Therese,



Vi på Tele2 tycker det är tråkigt att du inte är nöjd med ditt abonnemang hos oss. Du får enligt tidigare inlägg gärna mejla mig på [email protected] med vad du inte är nöjd med så vi kan se vad vi kan göra åt det.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-09-23 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0