5 timmar

Hej hej, god förmiddag eller morgon.
:) Har sovit jätte länge, men inte super bra.
Har jätte konstiga drömmar nu för tiden, vet inte vad det är för fel.
Nu ska jag iaf ta mig en dusch och äta lite lunch :)
Jobbar bara fem timmar idag, och imorgon ska jag till mitt gamla jobb och hälsa på.
Det ska bli kul faktiskt. Jag lärde mig så mycket av det jobbet. Att inte vara så
jäkla dömande.. Lärde mig en del om droger och att man ska förstå att alla har sina liv
men att någon stans på vägen har det gått fel. Alla har sin livshistoria. Att man valt fel väg i livet betyder inte
att man är en dålig människa,bara en vilsen och förstörd människa.
Mycket lärorikt.
Tjingeling så länge :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0