Twenty Two

HHHEEEJ !
Ett år äldre och inte tusan känner man sig annorlunda :P
Hehe lite kanske.. eller man kan ju hoppas.
Helgen har varit fantastisk ! Fredagen spenderade man mina fantastiska tjejer, Emelie, Sarah och
Camilla <3 ! Var på kryssning och röjde så det stig härliga till.
Tanken var att på lördagen skulle vi ut och fortsätta partyt, men ICKE !
Var alldeles för trött, tror jag talar för alla då jag säger att det var lika bra de :P
Istället spenderade jag min lördag kväll med ljuvliga C :D!
Söndagen fick jag sova ut lite och vi tog en slappar dag, Camilla kom över en snabbis på en
kaffe och sedan begav sig jag och C ut till ön. Var först förbi hemma hos mig för att käka middag
och sedan hem till honom för att kolla film och mysa.
Jobb idag och imorgon, sen är jag ledig fram tills på söndag ! ASSSS SKÖNT!
Måste hinna tvätta och städa och en hel del massa annat. C kommer att spendera hela veckan hos mig :)
Spännande :) Thihih* Ohhh Nu brinner mina kanelbullar upp..
CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0