Paket

Hej, nu är jag tillbaka.
Måste ju berätta vad jag fick i födelsedags present !!
Av mamma fick jag ett par nya gympaskor, som jag kan jobba i :)
Och sen en helg tillsammans med henne, vi ska kolla på musikalen HAIR och sova på hotell och gå ut, och avsluta med enliten SPA vistelse. Fick även Melissa Horn´s nya skiva och ytteligare en !
Det är toppen, för på jobbet kan vi bara lyssna på CD skivor.
Av systrarna fick jag en plattång :), toppen, eftersom jag varit utan ett bra tag nu.
Av käre Emelie fick jag en egen målad manga tavla, och såklart har hon målat dit en Cupcake :)
Camilla gav mig ett par nya örhängen, eftersom jag tappade mina favoriter när vi var på en kryssning :)
Ett en super söt blombuket !
Och vid ungefär lunch tid kom C över med en buket röda rosor :) 22 st !!
Nu kommer min skjus :) KRAM
Lilla jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0