Lida

Hej hej..
Jag mår pyton :( Jävla operation !
Anledning till att jag opererades var för att dom hittade en cysta.
Förra veckan onsdag åkte jag in akut för att jag hade jätte ont i magen, och då upptäckte dom den.
Dom bokade in en operation till på måndagen därpå, dvs måndag denna vecka.
Det skulle ta ca 40min att ta bort den, men det slutade med att jag låg nersövd i ca 2 timmar.
Den hade tydligen växt ytteligare 6cm på bara några dagar så det blev lite strul.
Och nu är jag "på benen" igen, men kan knappt gå och ska jobba hela helgen.
Har lidit hela dagen idag, kan inte lyfta något eller nått. Men har hjälp imorgon så det kanske
går lite bättre. Cheferna har åkt iväg på en veckas semester, vilket som helt klart behöver och förtjänar.
Tråkigt bara att jag har så dålig timing med att bli sjuk :P.
Men men :) Vi hörs vidare, nu ska jag spela lite The Sims 3 :P
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0