Gäster

Idag får vi gäster som vi ska bjuda på middag :)
Super kul tycker jag eftersom jag älskar att laga mat.
Har precis lagat en kladdkaka som ska ätas som efterrätt.
Till varmrätt blir det potatishalvor kryddade med havssalt och lite timjan. Kanska ska
rosta några morötter också .. Hmm*
Helstekt fläskfilé, brukar bara steka den lätt på ytan och sen in i foliepaket i ugnen.
Stekta champinjoner och en fräsch sallad till. Låter som något va?? :P
Ska ha två såser, men vet inte riktigt vilka jag ska göra. Har en jag brukar göra själv som egentligen
bara innehåller grädde, lök,vitlök,liten liten smula currypasta och massa andra kryddor.
Kanske man ska göra rödvinssås?? Eller sky rättade sagt. Aja :) Så ser min eftermiddag ut iaf :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0