Finally

Äntligen fredag ! Inte för att det gör mig någon större skillnad eftersom jag redan
varit ledig sedan i tisdags. Men babe är äntligen ledig, och kanske inte lika trött :P
Idag gick jag upp vid 10 och började plugga direkt. Har hunnit klart med ett arbete till och
håller på med ytteligare en. Jag har legat i ett varmt bad, två gånger till och med ! :P
Målat om naglarna, idag blev det ljusblått :) Mums* Dom ser ut som godis.
Till lunch blev det pasta carbonara och har till och med hunnit med en liten promenad.
Och imorgon blir det en rolig dag ! Mamma och jag ska äntligen på musikalen som jag fick i
födelsedag present. Gå ut och äta en god middag, lite dans kanske och sova på hotell :)
Tror även vi ska på SPA. Wiiiiii !!!
Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0