11 Hours

Hej hej hej hej !! :D
Gahh trots min onda hals mår jag relativt bra.. !
Har varit några leveranser, och så har jag verkligen kämpat med frukt/grönt avdelningen
för att den ska se 100% ut. Idag jobbar jag 11 timmars pass, men det är rätt skönt. Dagen flyter på bra :) .
Morgonen var så lugn och jag hade fått allt gjort så då passade jag på att plugga lite.
Idag kom mamma hem från Norge också, men åkte iväg lika snabbt.
Hon och småsyskonen + plastpappa ska på kryssning idag. Smurfarna ska tydligen vara på
båten och det är väl skoj för syskonen som har höstlov nu. Tusan så skönt det var att ha lov, men tiden
gick alltid så snabbt. Även om det var skönt med lov så längtar jag inte tillbaka till skolan eller
till att vara yngre igen. Iallafall, eftersom att familjen är iväg blir jag och Calle ensamna !
SKÖNT !!! Vi brukar ju alltid vara hos honom, men ikväll blir det hemma hos mamma.
Och imorgon ska jag äntligen tillbaka till lägenheten !! Wohoho !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0