10.56

Hej.
Nu är det en vecka sedan opertionen och har fortfarande ont.
Inte lika mycket som det varit förut om ändå.
Hatar att jag inte kan ligga på sidan och sova, utan måste ligga på rygg!
Hatar det. Har ont i hela kroppen :(
Lördag och söndag spenderade jag med min Calle :) Var på middag
hos några bekanta till Calle´s päron på lördagen och kollade massa film och åt tårta igår.
Gabriel, min fantastiska bror fyllde nämligen år, hela 7år är han nu :)
Sååå super söt.
Idag slutar jag lite tidigare så ska hem direkt och sova. Imorgon är det samma sak, men då
ska jag hem till lägenheten, ska på ett möta vid 15 ang skolan.
Börjar ju läsa mina kurser nu :) Skoj skoj, blir kul och se hur jag klarar mig :)
Nu ska jag ta mig en kaffe, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0