Sjuk och uttråkad

God kväll!
Så vad har jag gjort sen sist ?
Igår hängde jag lite med syrran.. gick ut och tog en öl. Men jag hade såååå jävla ont i örat.
Hade först ont i halsen, sen kröpt det upp till örat.. Så nu har jag ont i båda..
Men men, kanske bättre att vara sjuk då man är ledig än när man ska jobba.. Men det suger !!!!
Idag har jag tvättat och städat lite. Har hunnit med och baka också :) Cocosmuffins med vaniljfrosting.
Mums* Och snart väntar sängen igen.. dagarna går så fort, och dom är inte speciellt händelserika.
Älsklingen kommer hem sent och så blir det middag på de sen måste han sova för han är trött efter dagens jobb.
Ja så inte speciellt skoj... Men ska väl hoppa in i ett varmt bad och vårda mitt yttre lite.
Kanske till och med ska ta mig en kall öl i badet :D MUMS*
Thihih* Tjingeling så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0