Melissa Horn

Hej hej !
Idag mår jag lite bättre.. men har den där obehagliga känslan i kroppen fortfarande.
Fick sova lite inatt iallafall och det var skönt.
Har jobbat sedan 11 idag och plockat en massa varor. Fyllde på en massa lösgodis också, och tror
ni inte att jag spiller ut typ en halv låda.. Ja det var ju bara att slänga, men det gör inte så mycket :P
Har tagit hand om alla tidningsreturer och fixat med morgondagens bröd som ska bakas.
Ibland när man går runt här i affären blir man så sugen på att laga en massa mat och så inser man
vad man skulle behöva köpa hem :), så det finna många fördelar med att jobba i en matbutik.
Nu ska jag sopa lite och i bakgrunden hörs självklart Melissa Horn !
Älskar henne asså, har precis klickat hem hennes andra skivor  så att jag inte tjatar ut denna :P.
Tjingeligen !! KRAM

I mina högtalare just nu !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0