Chefen

Just nu känns livet lite osäkert.. Frågan är varför ?
Känns lite jobbigt, men man får inte deppa hela tiden inte.
Har pratat och gått igenom kommande schema med chefen idag och det ser bra ut !
Vill jobba så mycket som möjligt så att jag kan spara pengar och åka på någon trevlig
resa snart igen. Funderar på Italien i maj.. ? Äta mat och dricka vin i en vecka :P
Idag ska jag hem till mamma och passa ungarna i någon timme, sen får jag se om jag sover
kvar eller om jag åker till älsklingen.
Börjar bli lite kallt att åka moppe nu också.. Hur ska jag göra sen när det är snö då? Gå till jobbet :S ?
Nej så blir det nog inte :P Får kommer på något, skidor kanske ?
Nu ska jag fortsätta här ett tag till. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0