10.10

HEJ :D
Vilken ass bra helg jag har haft.. Eller vecka kanske man ska säga.
Bortsett från min onda hals och ont i örat förstås.
I fredags var jag och älskling ute med lillasyster Samantha :) Jätte trevligt.
På lördag förmiddag kom storesyster förbi på en kopp kaffe.
Efter det tog vi en sväng till Solna C för att byta en tröja jag köpt till Calle, den var visst lite stor :P
Handlade lite fikabröd och svängde förbi mormor :) Mycket trevligt !!!
Vi begav oss hemmåt igen, åt en ass god middag !!! Mmmmm* Nu blir jag sugen på mat också :S!
Anyway... Senare på kvällen åkte vi in till stan för att möta upp Camilla och Elliot...
Det slutade med att vi drog på Harry B James. Ganska trevligt faktiskt :)
Och gårdagen spenderade vi med att storstäda och mysa :)
Han är bra ljuvlig min Calle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0