Update

Nä nu är det nog dax att uppdatera här lite..
Har inte haft datorn med mig i helgen och har rent ut sagt inte orkat skriva.
Men helgen var väl... hur ska man beskriva den?!
I lördags var jag lite med familjen iaf, sen hem till morbror och fick super god middag.
Sen somna jag till en film typ kl 20! Jesus.. Min trötta lördag berodde nog på fredagen....!
Orkar inte ens berätta.. Men men, nu har jag iaf städat mitt hus, bytt lakan osv.
Jag har eldat lite med lillebror och nu kör jag lite musik-terapi med mig själv :P.
Musik hjälper i många lägen, oavsett humör.
HAHAHA kolla in denna bild, tror den är från 2005 :O?!?!!! URK säger jag bara. Och arg ser jag ut också :P
På tal om ingenting lixom :)
Seeee yaaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0