Tick-tack

Tiden går extremt långsamt då man har tråkigt.
Man försöker hitta på saker, men då vädret inte är på topp
så vill man inte heller vara ute.
Så dagarna går långsamt som tusan nu för tiden och man bara
väntar på bättre tider.
Har iallafall tittat på halv åtta hos mig nyligen och ska dra på en rulle.
Imorgon vet jag inte vad som händer... Funderar på att dra in till stan men
får se om det rullar in lite pengar så man faktiskt kan göra något.
Det är också en sak som är helt galen ! Att ta mig tusan allt kostar.
Man kan inte ens gå utanför dörren utan att det kostar pengar. Nej något måste göras !
Hehe .. nu ska jag sluta vara bitter ;) Ciao !!

Bild tagen med min gamla Canon EOS500D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0