Monday 21/3

Hej hej =) Allt bra ?
Så helgen har varit alldeles perfekt på många olika sätt.
Fantastiskt !
Fredag och lördag spenderade jag med en vän, och tack för dom två dagarna.
På söndag kväll kom mamma och hämtade mig hos morbror och så bar det
av hem till skogen igen.
Idag har jag varit ute och gått, lagat lunch och hängt lite med syskonen :P.
Lite senare på kvällen fick jag för mig att jag var rastlös och beslutade mig för att
laga/göra hemma gjorda chips! MUMS* Inte spec nyttigt men som tur var äter alla
andra upp det mesta av det. Vad mer ? Jo jag har packat upp alla mina underbara skor igen.
Saknar dom varje gång dom måste ligga i nån jäkla kartong, men nu är dom uppradade och
strålar med sin närvaro, Thihi*
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0