Inte överdriva....

Hej min vänner.
Hur har eran dag varit ?
Min har varit toppen. Eller nu ska jag inte överdriva :P Den har varit bra !
Jag vaknade ganska sent, sen åt jag lite frukost.Efter det beslutade jag mig
för att städa mammas bil. Hur kan man samla så mycket skräp, och inte på tal
om allt grus som kommer med in under skorna. Anyway så det var skönt att få
det gjort. Sedan kom lillebror hem, så då blev det till att kolla lite film =) Hitta Nemo såklart.
Den är ju bara såååååå bra !!!!! Det är min favorit :P
Till middag blev det först lite soppa, sedan våfflor ! Men vi gjorde inte dom gamla hederliga frasvåfflorna
utan helt egna. Med färska hallon i smeten ! Super duper gott. Lite senare nu på kvällen tog jag och mamma
en drink och kollade en film =) MYS!
Och nu närmar sig helgen igen.. imorgon drar jag hem till morbror igen så det blir super kul :)
Vi hörs imorgon =) Ciao !

En drink på Smirnoff såklart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0