En dag som denna

Så vad har hänt en dag som denna ?
Jo jag har tvättat, städat och vart ute lite i solen.
Otroligt fint väder idag faktiskt, men jag fick mig en liten chock i morse då
jag såg att det låg nysnö på marken ! Men som tur är smälte det bort lika fort som det hamna där.
Jag har tagit emot syskonen som kom från skolan och ätit en super god mellis.
Hemmalagad mini-pizza! Mums* Och till middag blir det något med pasta :)
Sökt lite jobb har jag gjort också, men finns inte ett skit där ute på marknaden som passar mig.
Men men.. Jag har talat med min gode vän Sarah också :) trevlig tös det där.
Vi ska ses på söndag, och veckan efter det så ska vi festa loss, WIIIIHAAA !
Hörs sen ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0