14.23

Hejsan hejsan.
Nu på förmiddan har jag lagat matlådor till mamma som åter igen ska till norge över
helgen för att jobba. Efter det har jag gått igenom alla mina kartonger som står lite överallt
och hittat saker man inte ens visste att man hade.
Kläder i massor har jag hittat.. Kanske borde skänka bort en del :S?
Har lite för mycket känner jag. Tror jag har ett 20-tal par jeans ! Och anväder knappt jeans längre.
Så det blir nästa upg, att prova kläderna och se om dom ens sitter bra längre :P.
Lite senare drar jag som sagt till morbror :) Kul kul !
Fiskarna har fått det rent och fint idag också, så dom är glada.
Tjarå !!!!

Min fantastiska klocka hittade jag också :) Ska bara ställa in rätt tid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0