Söndags rusk

Vädret är precis som man föreställer sig en söndag :P Regn och rusk..
Gårdagen spenderade jag med storesyster. Vi fikade.. åt mat och på kvällen blev det utgång
då även lillasyster + vän möte upp oss. Snart plingar det nog på dörren, väntar besök..
Mamma och lillebror kommer på lunch och senare på kvällen beger jag och mamma oss hem mot landet igen.
Eller det är landet för mig.. Hem för mamma :P Och ännu en arbetsveckan drar igång.
Halvdag på torsdag och ledig fredag, PERFEKT!
Nej nu ska jag hoppa in i en snabb dusch :) Här kommer en bild från igår.. och JA, jag är precis lika trött
och sliten som jag ser ut att vara !!!!

En sliten Therese på en lördagsnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0