Skolavslutning

Dålig uppdatering :S
Men har som sagt inte datorn med mig.. Men idag åker jag hem till lägenheten
och kommer kunna skriva och visa lite mer bilder i helgen.
Arbetsveckan har gått bra iaf, trots att den varit kort.
Idag är mamma inte här på förmiddagen, det är ju skolavslutning för småsyskonen :)
Kommer ihåg hur glad man var då man slutade skolan för terminen och såg så fram emot sommarlovet..
Imorgon ska jag göra något mindre kul dock, kan inte säga vad man det ger mig verkligen ont i magen :S
Så har varit lite små stressad denna vecka över det också.
Men man ska inte klaga så mycket har jag kommit fram till :)
Och min fina Smilla har fortfarande inte ploppat ut dom där kattungarna ännu :S NÄR KOMMER DOM?!
Har försökt suttit och räknat när dom ska komma men det är en omöjlighet. Jag vet att det var då jag hade
börjat vara hos morbror på helger, för mamma ringde och sa att det var en hankatt som var på henne:S!
Aja dom kommer väl när dom kommer, och har som mest fantastiska namn till dom ♥
Nu är det snart dax för fika ! CIAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0