Nya golv

Fantastic tuesday !
Allt går som på räls här på jobbet och snart är det dax för lunch !
Det bästa med att ha ett jobb är att man har lunchrast :P nej då det finns mycket som är bra med
att ha ett jobb men eftersom jag älskar mat så är det en av favoriterna.
Igår fotade jag mina små bebisar också, ska se om jag kan få in bilderna på datorn idag så ska ni få se dom.
Inte för att ögonen just nu är dom finaste men otroligt gulliga är dom !
Tidigare idag ringde dom från någon firma som ska lägga om golven i lägenheten.
Så i helgen blir det till att flytta ut mycket ur lägenheten igen så att detta blir möjligt.
Nu väntar jag bara på att dom ska tapetsera sen är den perfekt ! Thihi*
TJINGELING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0