Min nya familj :)

HEJJJJJ!!!
När jag kom hem från jobbet ligger det fem små kattungar och letar efter tutten.
Och dom är med än bedårande.. dom är sagolika.. fantastiska !!!!
En grå.. en nästan hel svart och tre som är svart/sand färgade..
Har flyttat Smilla och ungarna till mitt hus så som dom får lugn och ro.
Har varit och matat Smilla nu, och hon åt som en häst, hon vill inte gå ens en centimeter ifrån dom
så jag håller upp matskålen och lite kattmjölk åt henne. Vill inte störa henne så mycket, men om någon dag
kan jag visa någon bild. Tusan är så pirrig.. Jag har blivit "Mormor" :P !!!!
Har namn till dom men eftersom jag inte vet hur många honor/hanar det är så är det svårt att namnge dom.
Men namnen som redan finns är: Kiwi, Cheery, Peaches, Lemon & Cocos !
Åååå Jag Är Kär ♥

Kommentarer
Postat av: Pelislatinox

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-01 @ 13:46:09
URL: http://pelislatinox.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0