Ännu en söndag

HEJ !
Nu är det söndag igen.. På ett sätt känns det som att tiden går väldigt långsamt men samtidigt väldigt fort.
Helgen har vart lugn.. Har unnat mig ett och annat varmt bad och fixat runt i lägenheten.
Morbror var här i fredags och i lördags, så nu har jag fått upp lite tavlor :)
Veckan som kommer blir inte lång den heller. Jobbar bara tills på onsdag sen åker jag till
lägenheten igen. Älskar den ! För varje dag jag är i den känns den mer och mer som min !:)
Nu sitter jag och väntar på en vän som ska komma förbi, vi har inte träffats på säkert ett år :S!
Vad har jag gjort mer då? Idag har jag iaf lagat två matlådor var till mamma och mig, så man slipper det sen.
Och även bakat cupcakes. Denna gång cocos med vitchoklad.. toppingen består av grädde,vitchocklad och mumsigt strössel. Ska se om jag kan lägga upp en bild på den, men har inte haft en "braiga" kameran hos mig.
Tjingeling så länge ;) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0