10.35

God dagens !
Så i torsdags träffades alla systrar och tog en drink, mycket trevligt !
Blev lite mycket för att vara en torsdag men.. jag var ju ledig :)
Gårdagen spenderade jag hemma, bjöd lillasyster på middag och sen drog jag en rulle
och somnade gott :) Till middag blev det kyckling med pasta i citronsås och en liten sallad
på ruccola, tomater och fetaost. Mycket lyckad måltid faktiskt !
Fick ett lite ryck och började baka några cupcakes också.. ska lägga på glasyr nu idag sen är dom klara :)
Om ett tag kommer storesyrran över, vi får se vad vi ska hitta på, men lunch är ett måste iaf.
Måste bara visa vad jag fick av min underbara mamma då hon kommit hem från Göteborg förra helgen.
Here it is ;)!   Hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0