Tatuering, Nemo och Emelie

Home sweet home.. Man får alltid en spec känsla då man kommer hem till sitt eget hem.
Nu har jag inte varit hemma på länge och det känns toppen att vara tillbaka i gammla
goda Jakobsberg :P !
Möte upp Camilla igår så hon följde med hem.. Nu har hon dragit till jobbet och jag väntar på att
goda glada Emelie ska komma förbi. Vi ska käka lite frulle tillsammans och sen iväg för att
uträtta lite ärenden.
Senare ska Camilla tatuera sig så då ska jag möta henne i stan och åka med henne :)
Hon ska också tatuera foten, jag har ju på båda fötterna. Spännande :)
Thihi* Nu ska jag hoppa i ett bad :) KRAM

P.s Kolla in vad jag hitta i fotoarkivet, Nemo ! Thihi* Bilden är från när mamma och syster var i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0