20.23

Hejsan !
Dålig uppdatering som vanligt nu för tiden....
Har varit ledig sen i onsdags och har inte haft en lugn stund :S Min planering att bara ta det lugnt
gick snabbt åt skogen.
I onsdags då jag kom hem höll dom på och tapetsera och lägga golv så där kunde man då inte vistas.
På torsdagen åkte jag till mormor och åt lite lunch och hade allmänt trevligt ! Lite senare kom min underbara vän Camilla över och har stannat kvar sen dess. Fredag var jag ute med Millis, lördagen spenderade jag med familjen på Gröna Lund. Det växer man då aldrig ifrån :P Sen var det dax att gå ut igen, lyssnade på lite bra musik och drack alldeles för mycket :P INTE BRA !
Så idag mår jag minst sagt som jag förtjänar, mina rödsprängda ögon talar för sig själv :P
Skriver snart igen ! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0