Inventering

Hej.. Idag började inventeringen på jobbet.
Kommer aldrig mer vilja se en konservburk efter det här kan jag säga.
Sjukt ont i nacken.. Känner mig lite snorig också. Hoppas jag inte blir sjuk nu :( ?
Morgondagen blir lite stressig känns det som. Jag har inte, som alla andra, chansen att fixa en massa
dagarna innan nyår, eftersom jag jobbar. Så imorgon ska allt fixas. Om jag hinner :S ?
Mat ska handlas, kolla att alkoholen räcker, sista minuten köp inom klädfronten osv osv...
Pujuhhh* ! Orkar inte med nyår, det är verkligen den värsta dagen på året. Till skillnad från alla som tycker
det är den bästa. Helst skulle jag vilja låsa in mig, dricka lite bubbel och gå och lägga mig tidigt :)
Ajajjjaa.. Får se hur allt blir. TJINGELING !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0