Min Semester

Hejsan !
Nu ska jag försöka förklara min semester i Turiket så bra som jag kan :)
Men det är aldrig detsamma som att uppleva det.
Vi kom fram till hotellet vid ungefär 15.00 på tordagen. Värmen var extrem kan jag säga.
Vi tog oss en drink på hotellet för att sedan åka och äta.
Något som jag tyckte var toppen i Turkiet vad att den restaurang du ska äta på, hämtar och lämnar
dig vid hotellet!
Free pick up service äger !! :P
Fredagen spenerade vi på den berömda Kleopatra stranden :) Mycket mysigt !
På kvällen år vi på ett ställe som hette Black Pearl, ingen bra mat men mycket ögongodis ;)
Dom hade lite show och dansade. Ta mig tusan alla turkar kan dansa ! Inte som svenne banan på Stureplan :P.
Fredag kväll var jag ute och drack alldeles för mycket Mojito och detta resulterade i att jag la
en pizza mitt på gatan!
Hehe ja det var bra tider de :P
Lördag spenderade vi mycket tid vid hotell poolen och gjorde en massa massa korsord :P
På kvällen åkte vi till Harbour, Hamnen med andra ord, där alla dans/fest ställen finns och shoppade lite.
Det var komiskt när man gick förbi alla restauranger när alla kunde prata svenska.
Men det är så mycket turism så dom lära sig ju med tiden, och andra hade varit i sverige ett x antal gånger.
Söndag, måndag, tisdag var vi på stranden och jag var ute alla dessa kvällar. Urk* Tisdagen hade jag varit uppe typ 48timmar i streck och supit typ 30 av dom :P HAHA !
Jag har iaf haft en toppen semester och kommer att åka dit igen.. Men det har jag ju redan sagt i tidigare inlägg.
Atmosfären utomlands, spec i Turiket är så annorlunda från Sverige. Spontant, lättsamt och enkelt.
Sverige är helt tvärtom ! För kanske tänka om mitt levene :P HÖRS SEN !!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0