Måndag kväll

Tjenix !
Nu har det kommit fram.. Det jag skulle berätta för mamma. Och hon slog inte ihjäl mig !
Jag har nämligen bokat en resa.... Till Turkiet, igen !
Jag fick inte nog sist så nu blir det en vecka till. Åker på onsdag nästa vecka och kommer
tillbaka veckan där på. Behöver en skvätt värme till innan höst mörkret och dom tråkiga
höst dagarna kommer ordentligt.
Har snackat med lite vänner och vissa tycker att jag är sjuk i huvet och vissa beundrar mig
att jag vågar åka själv. Men livet är ett äventyr, man ska våga satsa och prova på saker.
Annars blir men den där svennen med 5 ungar, ensamstående och ångrar dom där sakerna man inte
vågade göra. Så att så är det :) Tjingeling för nu !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0