Lördags jobb

Ohhh vilken arbetsdag !
Min morgon började kl 7 då jag steg upp och åt frukost och sminkade mig.
Kom till jobbet kl 8 och började baka en massa bröd :)
Tog en och annan latte och hade jätte hög musik på i butiken :P!
Till lunch blev det en jätte god soppa jag gjorde igår, men köttfärs, potatis, kålrot mm.
MYCKET GOTT !! Snart ska mamma och resterande i familjen iväg på en fest.. Som jag inte är
välkommen på :P, Gud så dramatisk jag är ! Det är så att dom som hjälper till med saker på midsommar osv
får komma gratis och bjuds på rubbet, och eftersom jag inte gjort/gör det så får jag stanna hemma.
Men det gör inte så mycket, tänkte ta mig ett glas vid och njuta av tystanden :)
Tjilevippen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0