Dax att SLUTA !

God dag ! Onsdag idag.. eller?!
Ja det stämmer nog :P Solen står högt och allt känns toppen.
Jag har föresten inte berättat för er om mitt nytagna beslut här i livet ?
Bortsett från Turkiet resan :P? Jag ska försöka sluta snusa!!
Jag känner mig sjukt motiverad, dels för alla pengar som går till spillo.
Räknade att det kostar mig ca 300kr i veckan dvs 1200kr i månaden. Då har jag inte
räknat till alla gånger man glömmer en dosa snus hemma och ändå måste köpa en ny.
Sååå ja ! Mycket pengar. Så alla dessa pengar som jag förhoppningsvis sparar kan gå till en
hel del annat kul.
Till hjälp har jag självklart Nicorette! Igår tuggade jag kanske 6 tuggumin och använde 5 snus.
Till skillnad från 25 påsar snus om dagen så är det skit bra tycker jag !
Nu ska jag laga lite lunch och sedan cyckla iväg till jobbet :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0