Vilken röra!!!!!

Hejsan... Oj vilken dag säger jag bara.
Det börjar igår kväll då jag fick för mig att inte sova och när jag väl ville sova
så hade klockan blivit 05.00. Men så väcks jag av morbrors tjej 07.00, dvs (lätt matematik) att
jag fick cirkus 2 timmar sömn.
Tiden går, tiden går och man bara kan inte sluta spela de där jäkla spelet jag har börjat spela.
Men iaf vid typ 13 idag somnade jag en liten stund.. Och otur var ju de för jag skulle till
min käre vän i Norrtälje. Men det blev det inget av.. Så får ringa och be om ursäkt för de !!
Sen spela spela spela.. Och åter igen spela. Och morbror finns det inget stopp på så mina öron
blöder av massa snack, behöver mitt tysta i någon dag nu och köra lite rehab på mig själv.
Mamma hämtade upp mig typ 23 ikväll och vi begav oss hemmåt, men jäklar vilken dimma!
Eller heter de fog?..Ah anyway.. Så det tog ju 100år innan vi kom fram + att man visste ju inte vart
man var! Det var sjukt läskigt. Men väl hemma så rengjorde jag filtret hos mina fiskar så dom blev glada igen.
Och nu..... ÄNTLIGEN kan jag slappna av. Oj oj oj oj oj..... Vilken röra det är i mitt huvud nu.......
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0