Turtle a la Mercedes

Thihi* Titta vad min fina Mercedes gjort till mig !
Har alltid velat ha sköldpaddor och nu har jag fått det !
Kan inte har riktiga.. ännu, så dessa har hon skapat till mig.
Tack !! Dom är ju bara för söta, som står och vakar över mig varje natt.
Så vad har jag gjort idag ?! Jag har städat en massa och arbetat lite
i trädgården :) Måste få bort alla gamla löv och skit som ligger så att nytt
fint gräs kan komma fram. Så skönt att man bara kan ha ett linne på sig och få lite
färg till på köpet ;). Imorgon blir det till att stiga upp tidigt för att åka till jobbet.
Nu börjar en ny arbetsvecka och jag ser fram emot det. Älskar att ha ett arbete att gå till !
:) Nu ska jag sova.. Vi hörs !
Kram

Tack min ängel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0