Dygnet runt

Tjaba !!!
Onsdag idag ... Har precis lagat matlådor till mamma och mig. MUMS*
Det blev kyckling i gräddsås, champinjoner och tomat, med pasta!
Sååååå jäkla gott.
Idag har jag jobbat igen, och ännu en rolig dag måste jag säga.
Fick reda på att jag ska jobba från och med imorgon kl 7, tills ungefär onsdag nästa vecka !
Dygnet runt med andra ord, måste sova kvar och allt. Det positiva är OBn och att man får
extra då man är jour. Nice nice :) Trivs super bra. Så nu ikväll måste jag packa så att jag har
inför helgen osv. Får skjuta upp det där med lägenhets kontraktet till nästa torsdag :)
Thihi snart börjar "Halv åtta hos mig", så jag skriver mer sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0