Men orkar !

Så... Som nu märker är jag ingen bloggerska :P
Orkar inte lägga tid på att skriva en massa inlägg om vad jag gör stup i kvarten. Jag har annat för mig :P
Men hur som hellst, någon gång i veckan kan man ju skriva.
Så vad har jag haft för mig? Jo jag har fått två jobb erbjudanden, UTOMLANDS! Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det.. Det är ju extremt kul att åka iväg och se ett helt nytt land, men är jag i rätt period i livet för att göra det just nu? Det måste jag fundera på. Vad annars ? I veckan har jag provjobbat som barista, så jag är grym på kaffe latte :P ! Helgen har bestått av alkohol och vänner :P Inte så bra men men.. Asss roligt har jag haft iaf. Min fantastiska vän Charlie får mig på så gott humör!
Har vart på dejt också.. men en norrtälje bo! Vet inte om jag ska fortsätta där eller inte, får se helt enkelt.
Denna vecka kommer bestå av jobb, vänner och .. ja.. mat? :P
Tjingeling ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0