Pepparkaka?

Hooooo ! Är brun som en pepparkaka :D !
Har legat i solen typ 4 tim idag och lyssnat på musik, tack gud för mobiltbredband :P.
Man ser så mycket frächare ut när man är solbränd, måste nog tänka på det
under vintern också, och kanske sola lite solarium.
I morse tog jag en powerwalk som sagt, jäklar va varmt det var! Körde lite interval träning så det blev
lite jogging också. Känner mig så duktig så beröm till mig :P (Självgod*) För tillfället sitter jag och kollar
på tv, assssss segt men ändå. Får se vad som händer ikväll... Kanske ska träffa den som gör mig lite extra glad vem vet. Nu ska jag ta mig en liten glass =) Hörs sen ! Kram


Kommentarer
Postat av: Oj

Fan va duktig du är :D:D:D

2010-05-23 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0