Joggingskorna på

13.58 min sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Innan dess tror jag det var 2 veckor och några dagar.
Hur som hellst.. Idag är det ju super varmt ute ! Termometern visar 19.2 grader, och då är det inte i solen.
Igår var det lugnt mesta delen av dagen, var bl.a i Solna C med mamma och handlade mat.
Nu för tiden har jag en tendens att bli rastlös och har väldigt svårt att sitta stilla, så igår blev det till att ta sig ut
på en promenad kl 22 på kvällen. Hur det nu kom sig :P Hur som hellst trevligt var det ! Tack för det kära du.
Så vad händer idag då? Först tänkte jag nu ta på mig mina fina joggingskor och dra ut och springa lite. Måste
förbereda mig på att jag kanske måste ta på mig en bikini i sommar :S Nightmare! Sen en varm lång dusch, en god lunch och sedan iväg för att träffa en vän. Låter som en helt okej dag enligt mig :).
Vi höres vidare då, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0