Hemma kväll

Hejsan !
Äntligen fredag =) Ikväll blir det lugnt, planerar att ligga hemma och kolla film.
Har fortfarand lite ont i halsen så det blir till att kura sig.
Idag har jag jobbat och vart ute i solen så mycket jag kunnat ! Det är underbart.
Ska nog ta mig en kopp kaffe och sätta mig på balkongen och läsa lite..
Blir nästan rädd för hur glad och lycklig jag är nu för tiden, allt är verkligen bra. Vill aldrig mer att det ska vara en sån vinter som vi hade nu :S Fy fan. Kanske man ska ta och bli miljonär och bo utomlands på vinter halvåret? Fast vem drömmer inte om det :P. Hehe nu blir det kaffe.
Kramar =)

Kommentarer
Postat av: Enhandskuperaren

Trevligt att läsa din blogg!

2010-05-21 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0