Helt magiskt !

Hej hopp galopp !
Herre jesus vilket väder vi har ! Blir alldeles lycklig i kroppen.
Idag har jag jobbat, som vanligt nu för tiden, och det känns great =) På lunchen
så sitter nästan alla på jobbet ute i solen och käkar sin lunch låda och solar. Det är ju underbart.
I övrigt har jag inte gjort så mycket idag, tog en liten powernap när jag kom hem från jobbet, är som sagt lite halv sjuk så det behövdes. Sen blir det till att äta lite middag =)! Och nu på kvällen har jag städat lite och fixat lite med scrapbooking. Skoj skoj.
Är verkligen glad nu för tiden och trivs som tusan med mitt liv just nu. Sen finns det ju såklart speciella personer som gör mig lite extra glad ;) Nu blir det sussa! Kram

Sommar -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0