LÖRDAG

God morgon.
Det verkade inte gå att blogga igår, eller sidan ville inte lägga in inlägget och så
glömde jag totalt bort det. Men igår iaf så var jag på arbetsintervju och det gick toppen !
Så nu är jag jätte glad. Efter det så blev det en riktigt storstädning.. Så nu strålar det här hemma.
Om typ 2 tim så kommer mamma och syskonen hit för typ första gången så det ska bli
jätta kul!. Annars händer det inte så mycket, jag och baby var ute igår. Först var det fest
hemma hos LQ och sen bar det av till Mobergs. Slutade i katastrof... Men det är väl inget ovanligt
för lilla Norrtälje. Nu ska jag mysa lite i soffan innan jag hoppar in i en dusch.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0