Hoho

Hej hej, det var någon dag sen jag skrev nu.
Har inte mycket att skriva för tillfället. Har bara tagit det lugnt dom senaste dagarna och kollat allt för mycket på film. Har sökt lite jobb men annars har jag inte gjort många knop.
Längtar tills gymnastiken drar igång igen =) alla tävlingar som kommer och träffa alla gymnaster igen.
Kommer ha en ny grupp nu när terminen drar igång, eller jag ska vara hjälptränare i en trampolin grupp.
Det blir något nytt och spännande =).
Nu ska jag kolla på Anna Anka´s jul på Tv3-Play. Hon är ju verkligen en speciell prick.
Kram!

Bild från 2007


Kommentarer
Postat av: madeleiinehh

fiin blogg :)

jag längtar jätte mycket till gymnastiken börjar, gör inte du det ? <3

2010-01-04 @ 23:08:40
URL: http://madeleiinehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0