Snabba veckor..

Hej, nu är det fredag igen. Veckorna går snabbt nu för tiden känns det som..
Idag ska jag jobba, börjar 11.45 så jag har lite tid kvar hemma.
Jag har lagat matlåda också.. oj oj, inte det roligaste på morgonen.
Man är ju inte direkt sugen på mat eller matos kl 9 på morgonen. Iallafall, ikväll lär det bli lugnt..
Jobbar till halv 8 ikväll så blir nog bara en film och sen sova. Jag har ju gymnastik kurs imorgon
så Anna R hämtar mig halv 9 typ. Mormor är hemma igen också :) Hon har vart i Finland ett tag nu.
Nej nu ska jag fixa klart innan jobbet ! Kram


Kommentarer
Postat av: Din älskling

hej hjärtat nu har jag läst din blogg o kommenterar ;)

ska snart åka o hämta dig efter ditt jobb så vi ses snart. hoppas det går bra bakom kassan PS fixa lite cash till mig hihihi kyss

2010-02-12 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0