I don´t get it!

God morgon igen.. Nu är jag uppe sådär tidigt igen. Fattar inte !
Igår var det gymnastik =) Det gick jätte bra. Jag tycket att många utvecklas väldigt bra.
Försöker fortfarande få ihop bra ordentliga grupper, och det går framåt.
När jag kom hem så blev det till att laga middag, spaghetti och skinksås =).
Efter det så blev det såklart en film! G-Force, en animerad film från Disney. Helt okej ! Sen blev det ett bad!
Jag såg ifs fler än 1 film igår :P Såg en film som hette " My sister´s Keeper". Fällde några tårar när jag
såg den filmen. Den var väldigt sorglig faktiskt. Idag är det jobb också ! NICE. Börjar 11.45 så det är ganska skönt. Ska ta ett bad innan dess och äta frukost såklart.
Hörs efter jobbet ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0