17.56 + En sommar bild

Pust* Nu har jag jobbat klart =). Det gick bra, fortfarande lite ovan men det tar sig.
Alla på jobbet är så trevliga och glada också.
För tillfället sitter jag och dricker en energi dryck, behöver verkligen det. Man blir lite trött och
dåsig av att sitta i kassan halva dagen. Till middag idag blir det bakpotatis med skagenröra =)
Det ända som är jobbigt med bakpotatis är att det tar så lång tid att göra. Men den som väntar på
något gott väntar aldrig för länge. Snart kommer älsklingen hem också, han sitter tyvvär i bilköer
påväg hem, jag hoppas att han hinner hem tills maten är klar.
Nu ska jag kolla lite tv =) Hörs sen ! Kram

Fotograf: Anna Kubel

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är

2010-02-02 @ 21:01:05
Postat av: amanda

fin bild!! :)

2010-02-03 @ 10:05:55
URL: http://garforbi.blogg.se/
Postat av: Jonas

va fin du är älskling, ge mig en puss då du läser det här / din jonas

2010-02-05 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0