Vera Wang

Pust* =)
Igår gick jag och Barry ner på lokalpuben för att träffa lite männsikor.
Det var trevligt.. Skönt att komma ut lite. Det blev väl två "pints" för mig sen kände
jag att det fick räcka. Hur som hellst, blev utbjuden på en dejt iaf, vilket Barry och Sinead tycker
är toppen. Så vi får se hur det går med de. Nu på morgonen serverades det ännu en fanastisk frukost!
Juice,kaffe,mackor,ägg,bacon och korvar. TUSAN SÅ GOTT DET ÄR!
Sinead och deras guddotter Mave kilade iväg till kyrkan :O! Dom är inte spec troende men för Mave
är det en vana att gå varje söndag.. Trodde dom skojade med mig först :P!
Hur som haver, en dusch på detta, sen serveras det en traditionell söndags middag men en rejäl
köttbit och såser. Kommer vara tjock innan jag lämnar Irland :P HEHE ! Men njuter gör jag iaf :)
Oooo by the way, vi var och shoppa igår i typ Irlands största köpcentrum. Tänk dig Kista Galleria x 10!
Fick med mig en sak hem iaf, min älskade parfym, Vera Wang Princess. BYE! =)

Princess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0