I LOVE LIFE

Hej.
Mitt liv är fantastiskt!
Jag ska börja med min fredag.. jobbade 9-18 som vanligt, och allt går toppen!
Hon har humör men hon är "adorible"!
Lördag gick som sagt jag och Barry till lokalpuben och jag träffade den mest underbara bartender!
David a.k.a Smurf! Smurf is fantastic! SÅ anyway han frågade om jag ville träffa honom söndagen därpå.
Och såklart ville jag det, vi åkte till Kinegard som ligger ca 5min med bil från mig.
Typ Jakobsberg-kista streckan. Och jag hade den bästa ute kvällen någonsin. Folk är så trevliga.
En sak som störde mig var dock att alla killar såg mig som en bit kött ! Alla ville veta vem jag var, vart jag kom ifrån osv osv. Så vid runt 3 tiden måndagmorgon(söndagkväll) åkte jag och Smurf hem.. Han hem till sitt och jag till mitt. Måndag.. Gick upp typ kvar i 8 och tog en dusch sen var min tanke såklart att börja jobba.
Men Sinead skulle åka till en vän men Lucy och hon tyckte jag kunde stanna hemma. Så jag la mig i soffan och sov !! Hmm.. Tisdag var första dagen helt själv med Lucy! Allt gick bra  =) Barry och Sinead kom hem senare än 18.00, så idag ( Onsdag ) fick jag sluta tidigare.. 16.30 ! Nice.
Hur som hellst, Smurf smsade mig på Sineads telefon idag och sa kom ut! Ohhh kan man bli mer än nyfiken.
Så jag gick ut och såg Smurf där med en påse i handen.. Han hade köpt en telefon till mig ! Och vi har bara gått på dejt 1 gg ! GALET!.. En samsung.. toutch screen och en hel massa.......
Ååå det finns så mycket att berätta men klockan tickar så. Men han är fantastisk, My Smurf.
(BTW HAN ÄR INTE LITEN OCH BLÅ :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0