18.06

2 dagar sen jag skev senast. Har inte känt för det faktiskt.
Men allt är i full gång. Satt barnvakt igår kväll och när dom kom hem stack jag iväg till Smurf.
Kom inte hem förens 5.30 i morse! Men har sovit lite,sen bär det av till att träffa Smurf, igen.
Hmm what else? Inget spec har hänt.. Spenderar dagarna med Lucy och när jag är ledig är jag med Smurf..
Utöver det flyter allt på som det ska =) Sinead är hur rolig som hellst, hon försökte ragga gratis dricka från Smurf igår.. Hon tyckte att eftersom hon försåg Smurf med en vacker svenska så kunde han bjussa på ölen :P
Hehe hon är rolig hon. Nej tjingeling.. Imorgon ska jag prata med mamma också föresten, över Skype.
=) Hörs, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0